Zalohovaci software

^(w)^ wohnivec na dix.cz
Úterý Listopad 27 21:06:53 CET 2012

> To vypadá zajímavě. Ve zdrojáku je napsáno copyright 2004-2012, takže to
> vypadá, že to za sebou má už nějakou historii - čili je to už trochu
> ozkoušené. Ale nikdy jsem o affa neslyšel.

Nezkoušel někdo http://burp.grke.net/ ? Je to ale vcelku mladé.

                               Ahoj . . .
                                            Wohnivec ^(w)^.

--
Motto:

Dobří vedoucí mají nízkou úroveň absence a fluktuace i v dobách
chřipkových epidemií a častých výpadků v dopravě. Váže-li se absence a
fluktuace na určité specifické funkce, snažte se jejich náplň "vylepšit"
a učinit zajímavější.
		-- Coleman, Barrie