Re: OT: starší servery

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Říjen 19 12:35:30 CEST 2012

On Fri, 19 Oct 2012, Ivo [Bear] Hanuska wrote:

> [...]
> Navíc, profesionální servery mají například ILO (nebo jinou formu vzdáleného
> managementu), která se dá použít pro fencing v Linuxových clusterech (pro
> výuku clusterování), ale i spoustu dalších vlastností, pro výuku dobře
> použitelných. Takže bych je pro školní potřeby doporučil.
>
> Zdrojem takových serverů by pro Vás mohl být například jejich výrobce,
> kterému se jeho servery vrací v rámci různých výměnných programů. Dál bych
> šel po velkých firmách, které svůj park rotují tak jednou za 3/4 roky. No a
> nebo bych se kouknul na e-bay, kde je spousta firem, které prodávají

Servery se za prijatelne penize (jeste mensi pro skoly) prodavaji napr. na
boxed.cz - cimz jim nedelam reklamu, je to jedna z mnoha firem zabyvajici
se "refurbished" vypocetni technikou, dalsi jiste najdete sam. Nevim co
znamena nejsme schopni platit tisice, ale nove servery stoji
od desetitisicu, stare jednotky tisic. Stale moc?

Adam Pribyl