XFCE zapinani a11y

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Říjen 19 13:40:50 CEST 2012

	Dobre odpoledne,

mam XFCE desktopy, a mam problem, ze se mi tam nejak "samo" zapina
accessibility pro klavesnicovy vstup. Predpokladam ze to vznikne tim,
kdyz dele drzim shift (coz se mi stava tak nekolikrat denne, kdyz se
treba zamyslim behem psani pred zacaktem vety). Pak chvili nadavam nez
si uvedomim ze to ze klavesnice pise neco jineho nez chci neni mymi preklepy.

	Pomuze jit do <menu> -> settings -> accessibility (kde jsou vsechny
checkboxy prazdne, jako by a11y nebylo vubec povoleno), vsechny checkboxy
zakliknout a odkliknout zpet.

	Ale je to dost otrava, nejlepsi by bylo to vypnout uplne. Mate
nekdo nejaky tip, jak prislusnym toolkitum rict, ze pod timhle uctem
(nebo na tomto celem pocitaci) nikdy nikdo nebude a11y potrebovat, a tak se
nema nikdy zapinat? Predpokladam ze pro GNOME je ten stejny problem,
ale nezkousel jsem to.

	Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox