SMS

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Čtvrtek Říjen 25 17:52:40 CEST 2012

Dobry den,

kdysi jsem to resil pomoci software scmxx. Nevim, jakou mate
distribuci, ale v debian nebo ubuntu bude jako balicek.

Komunikuje to se starymi GSM od Siemensu. Ale nevim, jestli se
jeste dnes bude dat sehnat takovy mobil. ;-)

Taky se daji vyuzit ruzne GSM brany. Nechaji se obsluhovat pomoci
AT prikazu.

Urcite se najde i spousta jinych reseni ... ;-)

Preji hezky den.

--
Miroslav Lednický,
Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně