SMS

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pátek Říjen 26 06:57:14 CEST 2012

Zdravim,

A co tak vyuzit podobnych sluzieb? http://sms.lab.sk/?s=sms_sluzby&i=1
Umoznuju prijem aj odosielanie (maju tam aj CR, ale kvoli debilnej EU by
ste mali problem to zauctovat [stal by sa z Vas nuteny platca DPH +
mesacne vykazy na danovy urad], takze lepsie najst nejakeho poskytovatela
v CR).

Netreba riesit HW, len naprogramovat jednoduchy skript na par riadkov.
Cena za SMS je tiez dobra.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel