SMS

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Říjen 26 21:09:01 CEST 2012

On Fri, 26 Oct 2012, jan.martinu na post.cz wrote:

> DV,
>
> http://smstools3.kekekasvi.com + CINTERRION MC35i

Jen doplnim ze spravne je to Cinterion - puvodne
divize Siemens na GSM prumyslove produkty. K dostani napr. zde:
http://www.sectron.cz/produkty/12-gsm-modem-umts-modem/238-gsm-modem/1491-mc55i-terminal-quadband-modem-s-gprs.html
Princip olvadani je u vsech techto zarizeni stejny - AT prikazy. Manual
dostupny, pripojeni na RS232 jednoduche (jen najit PC, ktere ma jeste
seriovy port ze), posilani a prijem neni problem pres AT prikazy resit
vlastni aplikaci (neni potreba scmxx).

Adam Pribyl