Re: Gentoo je dostupné jen z lokální sítě

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Říjen 30 12:28:49 CET 2012

Dobrý den,

toto jsem tam včera přidal

Při restartu sítě bylo vidět, že se to nastavuje.
Gentoo skutečně nebylo aktualizováno tak dlouhou dobu.

S tím, že by sshd naslouchalo jen na lokálních IP, to jsem neověřoval, ale
tam asi problém nebude.
Zkoušel jsem se zvenku připojovat i na port ASA SQL databáze a to také
nešlo. A ta tam zcela jistě žádné takovéto omezení nemá.

Díky moc

S pozdravem
Tomáš Krbec