Re: RE: Gentoo je dostupné jen z lokální sítě

tomas.krbec na gmail.com tomas.krbec na gmail.com
Středa Říjen 31 21:47:31 CET 2012

Zdravím,

v logu modemu jsem viděl, že příchozí spojení a požadovaný port je
akceptováno a povoleno. Měl jsem na telefonu člověka v internetu :-)
iptables bohužel na tom serveru vůbec nejsou zkompilované.

Uvidím, kam se příště dostanu.

Díky moc

Tomáš Krbec