Zasobovani androidu daty

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Říjen 31 21:48:51 CET 2012

Jaroslav Lukesh wrote:
: existuje rsync, ftp server, samba server. Používám ftp, samba mě z
: xp blbne.

	FTP ma drobny nedostatek, ze neni sifrovane.

: Nebo drát a je to vidět jako disk.

	Jo, tak to bohuzel. Po drate nejsou nove androidy videt jako
mass storage. Maji jen nejaky specificky "objektovy" protokol.
Nasel jsem pro to cmdline klienta pro Linux, ale moc pohodlne to neni.
Navic se to ovlada ze strany Linuxu, a ja bych to prehravani treba
chtel realizovat z tabletu, aniz bych nejdriv musel sednout k pocitaci
a lovit nekde kabel.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox