Zasobovani androidu daty

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Říjen 31 22:44:52 CET 2012

No to jsou teda věci. Existuje ještě VLC pro androida, které potřebuje mít
"dospělé" VLC na síti. Nepoužívám, nezkoušel jsem, jen viděl na marketu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Kasprzak" <kas na fi.muni.cz>

Jaroslav Lukesh wrote:
: existuje rsync, ftp server, samba server. Používám ftp, samba mě z
: xp blbne.

FTP ma drobny nedostatek, ze neni sifrovane.

: Nebo drát a je to vidět jako disk.

Jo, tak to bohuzel. Po drate nejsou nove androidy videt jako
mass storage. Maji jen nejaky specificky "objektovy" protokol.
Nasel jsem pro to cmdline klienta pro Linux, ale moc pohodlne to neni.
Navic se to ovlada ze strany Linuxu, a ja bych to prehravani treba
chtel realizovat z tabletu, aniz bych nejdriv musel sednout k pocitaci
a lovit nekde kabel.