Ovladač pro FX 5200

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Září 15 20:29:06 CEST 2012

Zdar, pokoušel se někdo v poslední době nainstalovat nVidia ovladač na
FX5200? Mě to ještě před pár týdny jelo (verze ovladače asi 173), ale
teď jsem upgradoval na Mageia2 a tam mi to nabízí pro řadu FX pouze
ovladač Nouveau (který mimochodem skončí černou obrazovkou a nezjisitl
jsem, proč nejede, ale steně ho nechci).
A pokud zvolím ovladač pro GeForce 6100 a novější, tak se sice začne
instalovat, ale zhavaruje instalace modulu do jádra. Takže nevím...
Mám shánět starší verze ovladačů?
Díky
Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Mageia Ono-Sendai 3.3.8-desktop-2.mga2 #1 SMP x86_64 GNU/Linux