jakou UPS pro linux se zapinanim po uplnem vybiti

Petr Baláš petr na balas.cz
Neděle Září 16 21:54:08 CEST 2012

2012/9/16 info na vysla.net <info na vysla.net>:
> Dobry den.
>
> Resim zalohovani dvou malych serveru.
> Potrebuju UPS, ktera pri vypadku vypne 2 servery a po zapnuti je zase zapne.
> Zatim jsem to resil pres zapnuti jednoho serveru a druhy pres wake-on-lan,
> ale stava se ze UPS (APC) se nezapne po uplnem vybiti baterek. Problem je,
> ze do serverovny nema nikdo pristup, pouze majitel firmy.
> Muze mi nekdo z vlastni zkusenosti poradit konkretni typ UPS, ktera se i po
> uplnem vybiti po nabehnuti el. energie zase sama zapne?

APC Smart mi zatím vždy fungovala.
BTW není ten problém v tom, že někdo očekává, že se ta UPSka zapne
okamžitě po náběhu napájení? Rozumná UPSka po náběhu napájení nejprve
trochu nabije baterie než zapne servery aby kdyby následoval ihned další
výpadek, tak aby měla dost energie na jejich korektní vypnutí.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz