10G karta

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Pátek Září 21 20:15:35 CEST 2012

Dobrý den.
Co na to říká ethtool? Jaké informace dává o ovladači karty? A co lspci,
jaké vypisuje informace o kartě?
Tady je návod jak poladit - to by také mohlo pomoci ....
ftp://ftp.supermicro.com/driver/Broadcom/B57BCMCD_T7.2.4.2/Linux/Driver/README.bnx2x.TXT
Přeji hezký den. S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Just" <Pavel.Just na simac.cz>
Komu: <linux na linux.cz>
Odesláno: 21. září 2012 14:12
Předmět: 10G karta

Zdravím

Mám mašinu s kartou "Broadcom Corporation NetXtreme II BCM57810"
a na ní RHEL 6.3.  Na kartu se chytne ovladač bnx2x. Propojení
se switchem je tzv "Direct Attach Cable". Switch hlásí, že rozhraní
je UP. Linux mi tvrdí "eth0: link is not ready" a nejsem schopen
ho přesvědčit o opaku. Informace, které mi sdělí ethtool jsou
přitom správné. Linuxí rozhraní je UP a má adresu. Kde může
být problém ?

Pavel