Domaci videa

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 10 21:21:59 CEST 2013

Jenže můžete mít starší přehrávač. Máme starý přehrávač z Lidlu s VGA
(nepotřebujete TV) a ten umí i Nero DIgital. Handbrake se mi podařilo
nastavit tak, že to převádí do tohoto formátu a to v daleko lepší kvalitě
obrazu, než mělo k přehrávači přiložené nero - a to jsem měl doposud za
nadstandard. Stačí přejmenovat příponu M4V na MP4.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Vancl" <tux.martin na gmail.com>

v dnesni dobe se mi zda nesmyslne pouzivat neco jineho, nez H.264 v MP4,
nebo MKV kontejneru. Teoreticky muzete uvazovat o Googlim WebM, ale neni
tak dokonaly.
DivX je stary prezitek se spatnou kvalitou. Navic temer kazde zarizeni ma
dneska H.264 koprocesor/akcelerator nebo jak se tomu rika. I na starsim
mobilu tak bez problemu prehrajete H.264 video.
Na zakladni prevody do H.264 staci zde jiz zmineny HandBrake.