Domaci videa

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Duben 10 17:22:07 CEST 2013

Dne 10. dubna 2013 14:34 Ladislav Vaiz <spam na nagano.cz> napsal(a):

> Já mám možná trochu jíné priority. Videa hlavně uploaduju na vlastní
> server na internetu pro rodinu a známé. Po různých pokusech s mencoderem,
> vytvíření divx/xvid a řešení problémů s kodeky jsem to vzdal. Do webového
> fotoalba jsem dal přehrávač na FLV. Ty vytvářím zhruba:

Dobry den,
v dnesni dobe se mi zda nesmyslne pouzivat neco jineho, nez H.264 v MP4,
nebo MKV kontejneru. Teoreticky muzete uvazovat o Googlim WebM, ale neni
tak dokonaly.
DivX je stary prezitek se spatnou kvalitou. Navic temer kazde zarizeni ma
dneska H.264 koprocesor/akcelerator nebo jak se tomu rika. I na starsim
mobilu tak bez problemu prehrajete H.264 video.
Na zakladni prevody do H.264 staci zde jiz zmineny HandBrake.

--
S pozdravem
Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com