Raid5 7.5TB - e2fsck - memory allocation failed

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Srpen 9 14:24:26 CEST 2013

On Fri, 9 Aug 2013, czechtony wrote:

> Zkusil jsem 64bit e2fsck 1.42.8 (20-Jun-2013) a swap stále roste, zatím
> 300GB. Podle četnosti dotazů na webu a i jejich stáří usuzuji, že se nejedná
> o bug, ale vlastnost.
> Díky za zájem.

OK, takze ale nevime zda to predtim padalo na nedostatek pameti kuli swapu
nebo architekture e2fsck? Je spotrebovana i veskera dostupna RAM? Pokud si
to dobre pamatuji, spotreba pameti by mela rust hlavne s mnozstvim souboru
a adresaru, ale pokud tam mate primarne velke soubory, pak mi ta spotreba
pameti neni prilis jasna. Kazdopadne bych to minimalne zkusil jako chybu
nahlasit, pole teto velikosti budou cim dal beznejsi vzhledem k velikosti
disku.

> --
> CzT

Adam Pribyl