Vhodne distro

Pavel Lisý pavel.lisy na tmapy.cz
Neděle Prosinec 1 18:51:02 CET 2013

PM píše v Ne 01. 12. 2013 v 12:13 +0100:
> Jake doporucite distro pro WWW server. Predpoklad je, ze pojede tak dlouho,
> dokud bude masina schopna (dejme tomu cca 8 let) Podminkou je pripadna
> moznost upgradu napr PHP. Vykonove postacuje bohate soucasny server, kde je
> FF8, ale veskere repozitare s aktualizacemi jsou jiz nedostupne (viz muj
> nedavny doraz na mCRYPT a PHP) Dalsi problem, ktery jsem netusil je, ze novy
> HW, ktery je uz nekolik mesicu pripraven ma RAID Intel, zkousel jsem Ubu,
> pozna raid, rozjede se instalace, pocitac je zivej, ale instalace stoji.
> Kdyz bude problem, pouziji SW raid....

CentOS 6 + Software Collections (scl), které tam určitě z RHEL6
probublají (pro možnost update php, python, ...)

CentOS 7 bude mít možná zpoždění (6 měla proti RHEL více než 1 rok) a i
RHEL bude až někdy na jaře nebo déle, tuším, že na přelomu roku má vyjít
teprve beta.

Pavel

--
Pavel Lisý <pavel.lisy na tmapy.cz>