[flame] Vhodne distro

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Pondělí Prosinec 2 10:30:00 CET 2013

Ahoj,

v podstate je to tak. Jen kdyz se me nekdo zepta na doporuceni,
tak napisu a zduvodnim. Nema smysl nikoho na nic "lamat".
To je prave ta svoboda v open source. Kazdy ma moznost volby.

Jen pokud chce clovek nejake specialitky, pak uz je dobre podivat
se po co nejvhodnejsi dostribuci. Ne ze by to v jinych treba neslo.
Vsechno jde, ale nekde je to obtizne, nekde je to jiz nachystano.

Napriklad delat RAID pres 4 disky s tim, ze to z nich ma bootovat
je v Centosu trochu dobrodruzstvi. Nebo podpora LXC, taky nic, moc.

Na druhou stranu, pokud mam nejaky soft, ktery ma podporu jen v RH,
coz u komerce casto byva, tak je Centos zase lepsi volba, nez to
lamat na Debian nebo Ubuntu.

Mirek