[flame] Vhodne distro

msk.conf msk.conf na gmail.com
Pondělí Prosinec 2 10:30:30 CET 2013

Pamatam si to uz len hmlisto, ale nefungovali init scripty pre zabbix.
Tusim zrovna v tej verzii ubuntu sa preslo na tmpfs vo /var/cosi, takze
po reboote tam nezostali subory, co tam zostat mali a zabbix nenabehol.

Ked som chcel nahlasit bug, zistil som, ze ho uz medzitym niekto aj s
opravou (na 2 riadky) nahlasil. Ja som si ten script zatial opravil
samozrejme sam a naivne som cakal na opraveny balicek ( ked to uz teda
bolo to slavne LTS ).

Potom som to uz sledoval len latentne, obcas mi chodili do mailu
notifikacie (s odstupom pol roka, takze som sa vzdy divil, co za podivny
mail mi prisiel), ako si to prehadzuje jeden maintainer na druheho a na
tretieho a na stvrteho .... Medzitym vysli dalsie 2 vydania ubuntu (
sudiac podla historie bugu pravdepodobne s nefunkcnymi init scriptami
pre zabbix ). Ci nakoniec vysiel opravny balik pre inkrimonovane LTS uz
netusim, srackobuntu slo na zaklade 'prikladneho supportu' do pol roka
prec zo vsetkych serverov a nahradil ho debian.

Dusan