[flame] Vhodne distro

msk.conf msk.conf na gmail.com
Pondělí Prosinec 2 10:42:45 CET 2013

Iste, a teraz si zober, ze som bfu 'admin', neovladam initscripty a
zabbix mi proste spustit nejde. Pritom bug je aj s opravou nahlaseny 3
roky a jedine co musi maintainer spravit je 1 patch a 1 debuild.

Vizitka naprd. A ked bude problem zavaznejsi? Tiez sa na to bude 3 roky
srat? Dakujem, neprosim, s debianom som nadmieru spokojny.

--
Dusan