[flame] Vhodne distro

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Pondělí Prosinec 2 10:51:08 CET 2013

Ahoj,

Jak rikam, me se zrovna tohle neprihodilo ... mam stesti.

Narazil jsem na spoustu jinych problemu. A mnohem horsich.
At to byl debian nebo ubuntu ...

Tohle asi opravdu nema cenu resit. Zadna distribuce neni bez chyb.

V tomto smeru je to z meho pohledu uplne jedno. Osobne jsem presel
z Debianu na Ubuntu, protoze me prestalo bavit porad backportovat
balicky z vyssich verzi debianu smerem dolu. To taky neni pro BFU. ;-)
Ubuntu vice drzi krok s vyvojem. Ale to taky nemusi kazdemu vyhovovat.

Mirek