Centos6 - pravidelna zmena inode numbers v /boot/efi/EFI

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 3 07:21:41 CET 2013

Zdravim

na Centos6 se mi kazdy tyden nekdy v pondeli nebo v utery rano zmeni
vsechny inode numbers u souboru a adresaru v /boot/efi/EFI . Obsah
se nezmeni. Adresar /boot/efi je /dev/sda1 s filesystemem vfat .

Zkousel jsem googlovat proc, zkousel jsem najit program ktery by se
nekdy v tu dobu spoustel ale nemuzu na nic prijit.

Nemate potuchy co to dela a proc se to deje ?