Enigmail: spatny podpis pri radcich k zalomeni

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Úterý Prosinec 10 17:18:30 CET 2013

Zdar, mam letity problem s Enigmailem v Thunderbirdu a porad me stve. :)
Nejsem s nim sam, tak me zajima, jestli jste nekdo narazil na nejake chytre
reseni.

Standardne "komponuju" maily v HTML a pred odeslanim vetsinu z nich
Thunderbirdem nechavam prevadet na prosty text, coz radky i zalomi. Rad
odesilam formatovani jen kdyz je to potreba. Default je u me plaintext mail
se zalomenymi radky.

Jenze v pripade inline podepisovani (PGP/MIME je v pohode) Thunderbird
nejdriv necha mail podepsat a teprve PAK mu zalomi radky, coz znehodnoti
podpis. K podepsani a odeslani sice vesele dojde, ale hned ten samy
Enigmail na odeslanem mailu hlasi, ze signatura je neplatna.

Rucni lamani radku je pracne a nejiste; navic podobne jako u formatovani:
inline podepisovani povazuju za vice kompatibilni a mene intrusivni nez
PGP/MIME (ktere je samozrejme pokrocilejsi a cool).

Jak lamaci problem resite?

Diky,

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  GPG key 1F059424