Squeeze -> Wheezy

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pátek Prosinec 20 10:47:02 CET 2013

Zdar vsem,

mam leta fungujici server na Debian Squeeze, ktery ma v
/etc/network/interfaces toto:

    # The loopback network interface
    auto lo
    iface lo inet loopback

    # The primary network interface
    allow-hotplug eth0
    iface eth0 inet static
            address 192.168.100.2
            netmask 255.255.255.0
            network 192.168.100.0
            broadcast 192.168.100.255
            gateway 192.168.100.1

Protoze se chystam na upgrade na Wheezy, kamarad mi ohlasil, ze u sebe mel
problem s chybejicim 'auto eth0'. Domniva se, ze ifup -a na Wheezym
rozhrani bez 'auto' vynecha, zatimco na Squeezu ze to toleroval.

Skoro urcite jsem nechal tu konfiguraci tak jak to instalator vyrobil, jen
jsem menil cisla. Tomu napovida i to, ze onen kamarad to me v interfaces
podobne.

Googlil jsem o tom problemu vice info, ale neuspesne. Z porovnani manpage
se mi taky nepodarilo neco vycist.
Setkal se nekdo z vas s tim? Narazili jste pri upgradu?

Ma nekdo z vas v hlave i jine zadrhele, ktere musel resit pri tomto upgradu?

Pouzivam Squeeze i na KVM hostiteli (i guestech). Nejaky problem s tim?

Diky predem!

V.