Klient pro deesee

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Prosinec 22 21:39:34 CET 2013

Zdravím všechny, měl bych takovou klasickou předvánoční otázku...
Používáte někdo ještě nějakého DC++ klienta? Klidně i pod Wine, ničemu
se nebráním. Dlouhá léta jsem používal zahnívající Valknut a to z
jednoho prostého důvodu. Jako jediný uměl prohledávat přednastavené
hublisty, jiní klienti to neuměli a u uživatelů (linuxáků) jsem se
nestkal úplně s pochopením, proč by měl něco vyhledávat, stačí se
připojit na pár hubů a je to...
Vysvětlím názorně. Ještě před pár lety (teď už to upadá) jsem měl
posbíráno větší množství hublistů, v nichž se ukazovalo cca 10 tisíc
živých hubů. V nich mohlo být třeba až tisíc lidí. A Valknut mi dokázal
během pár hodin prohledat seznamy všech těchto miliónů lidí přítomných
na hubech, aniž bych musel těch 10 tisíc hubů připojovat. Našel jsem tak
velmi zajímvá raritní hudební videa a koncerty, o to mi jde především...
Takže otázka: Nadělí mi někdo pěkný klient, který tohle umí?

Díky moc
Honza