Klient pro deesee

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 26 20:47:40 CET 2013

Také zdravím,
jsem na tom stejně, používám občas valknut ze stejných důvodů jako vy.
Sem tam si opravím nějakou maličkost (přepočítání šířek sloupců ve
výsledcích po activate okna nebo přednastavení filtrovacích textboxů).
Ale jako hlavní problém vidím nenažranost na systémové zdroje. Zejména
paměť, zátěž Xserveru. Tam nevím, kde začít.
Někdo se prý chystal kód přepsat, ale jak to dopadlo, to netuším.
Nemohl byste někde vystavit ten hublist? Já o svůj přišel a současný asi
bude výrazně menší, protože prohledání trvá cca půl hodiny.
L.