KDE startuje bez dekorací

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Úterý Prosinec 24 23:24:31 CET 2013

Pěkné Vánoe všem.
Dostal jsem se jaksi do prekérní situace. Používám Mageju3 (64) a KDE
4.10.5. Dneska po zapnutí PC mě čeká nemilé překvapení. KDE s
automatickým přihlášením naběhnou, ale bez okenní dekorace, takže to
nejde skoro ovládat, okna se nemůžou překrývat, nefunguje přepínaní oken
a podobné věci. Jak se to mohlo stát?
Dělal jsem pouze 2 věci: včera jsem testoval paměti a vymazal CMOS.
Předtím jsem si instaloval Wine z neoficiálního repositáře a k tomu
lib64wineffect (nebo jak se to jmenuje). Používám nVida ovladače a
všechno ostatní funguje, můžu hrát Urban Terror. Desktop efekty mám vypnuté.
Samozřejmě jsem hned vyzkoušel start úplně čistého KDE bez mé
konfigurace, ale výsledek je stejný.
Do logů jsem se díval, ale žádný problém jsem tam neviděl.
Existuje nějaké vysvětlení, je to porucha jenom na mém přijímači? Máte
někdo nějaký nápad?
Díky moc
Honza