Re: Zkušenosti s btrfs

Martin Konečný konecma na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 26 13:53:50 CET 2013

Zkoušel jsem ho nasadit na svém domácím serveru, Opensuse 12.3, x64 - intem
atom D520, 2GB RAM 2x1tb
na tomto hw to bylo velmi pomalé, systém při práci se souborovým systémem
vytuhl a nereagoval, optimalizací jsem strávil spoustu času a pouze s
částečným úspěchcem. Jsem si vědom všech výhod tohoto systému, ale vratil
jsem se k xfs
Příští týden ho chci vyzkoušet v v opensuse 13.1 na běžném PC.