HELP, Linux NAS - smazane SHARE

Jiri Hosic jiri.hosic na gmail.com
Úterý Únor 19 07:26:56 CET 2013

Share jsou na tom nasu když do něj vlezu pomocí winscp vidět jako adresáře.
Existující můžu takhle normálně kopírovat na lokál apod.
Ten smazaný tam nevidím.
Nás má network recycle bin, ale ten z nějakého důvodu nefungoval.

Pole má 4 disky, raid 5, naformátované na ext4.

Pisu z mobilu, proto ta stručnost.

Jh