HELP, Linux NAS - smazane SHARE

msk.conf msk.conf na gmail.com
Úterý Únor 19 09:20:06 CET 2013

Ahoj.

Ako pisal kolega, okamzite vypnut a disky niekam dd-ckom preliat.
Pri 4 diskoch to ale bude asi trosku problem ( casovy, financny, ...),
ale ina rozumna cesta nie je. Pokial ten NAS ale nejaku chvilu po tom
bezal a useri tam nejak extenzivne zapisovali, je to aj tak
pravdepodobne stratene.

Nasledne vytvorit nove pole z novych diskov, kam si to prelial a
laborovat tam pomocou roznych undelete utilit. V pripade neuspechu
revert ( znovu dd-cko z original diskov ) a cele od zaciatku.

Pokial na to nemas cas a prostriedky a data si cenis, zvazil by som
pomoc nejakej specializovanej firmy. Ale nebude to zadarmo ...

Dusan