Filesystem zasifrovany pod Centos5 nefunguje na Centos6

Středa Únor 20 19:26:42 CET 2013

On Wed, 20 Feb 2013, Petr Simek wrote:

> na serveru s Centos5 mam sifrovany filesystem ktery si montuju
> prikazy (xx.fs je ta image) : [...]
> Kdyz ji prenesu na Centos6 server tak to nefunguje.

Jeden šifrovaný svazek jsem z pětky do šestky migroval a žádný problém
jsem nepozoroval. Ale byl tam LUKS (upřímně řečeno si myslím, že
cryptsetup bez LUKSu je smysluplný jen ve velmi speciálních případech).

> Kdyz se podivam na ten desifrovany obraz v /dev/mapper/xx.fs tak na
> Centos5 je tam na zacatku oddil nul ale na Centos6 jsou tam obcas nejake
> jine znaky jako kdyby to nejak divne desifrovalo.

Na začátku by mělo být 1024 nul a pak by měl být superblok. Pak jsou různá
metadata, z nichž některá mohou vypadat popisovaným způsobem jako nuly a
"občas nějaké jiné znaky". Nemůže to být posunuté?

Co říká cryptsetup status?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /