Filesystem zasifrovany pod Centos5 nefunguje na Centos6

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Únor 21 01:53:13 CET 2013

Jake ma vlastne vyhody cryptsetup bez LUKSu?

Ja pouzivam nasledujici postup a zatim jsem nenarazil na zadny problem:

Vytvoreni:
# time dd if=/dev/urandom bs=1M count=512 | pv | dd of=/media/data/data.img
# losetup `losetup -f` /media/data/data.img
# cryptsetup luksFormat -h sha512 -c aes-xts-plain -s 512 --verbose
--verify-passphrase /dev/loop0
# cryptsetup luksOpen /dev/loop0 sifrovano
# mkfs.ext3 /dev/mapper/sifrovano
# umount /dev/mapper/sifrovano
# cryptsetup luksClose sifrovano
# losetup -d /dev/loop0

Pouzivani:
# losetup `losetup -f` /media/data/data.img
# cryptsetup luksOpen /dev/loop0 sifrovano
# mount -t ext3 /dev/mapper/sifrovano /media/sifrovanoMNT

--
S pozdravem
Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com