Runlevel 3 zobrazi cernou obrazovku - problem s frambufferem?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Únor 25 13:38:18 CET 2013

Nepisete, zda vam driv konzole bezela v textovem nebo grafickem rezimu.
Kazdopadne je pravdepodobne, ze po instalaci nvidia driveru mate konzoly v
grafice. Zajimave z (debianiho) dmesg je snad:
fb0: inteldrmfb frame buffer device
coz trochu nesedi s tou grafikou, ale tezko rict zda je pricinou. Nemate
tam nahodou Optimus? (Vzhledem k tomu ze to je SandyBridge je to velmi
pravdepodobne.)

Kazdopadne neplechu muze delat i KMS, takze muzete zkusit parametr jadra
"nomodeset", coz ovsem samozrejme vypne KMS pro cely system.

Adam Pribyl