Fwd: Runlevel 3 zobrazi cernou obrazovku - problem s frambufferem?

obongo dokwub o.dokwub na gmail.com
Pondělí Únor 25 13:48:48 CET 2013

Pred instalaci NVidia driveru jsem botoval do runlevelu 3 - tzn do
prikazove radky a vse fungovalo korektne. Az po instalaci NVidia
driveru se deje to, co jsem popsal. Co je Optimus? Mam procesor Intel
Core i5-2400 (Sandy Bridge) s integrovanym grafickym jadrem Intel GMA
HD 2000. Muzete prosim upresnit, co zpusobi vypnuti KMS pro cely
system?

Diky.