Notifikace v clusteru

Pondělí Únor 25 18:55:55 CET 2013

On Mon, 25 Feb 2013, Jan Kasprzak wrote:

> 	No, hlavne nevim jestli corosync je urceny pro klastry o desitkach
> uzlu - myslel jsem ze to je spis na ty H-A klastry.

Prý to testovali na 60 fyzických a na 128 virtuálních strojích.
<http://kernel.org/doc/ols/2008/ols2008v1-pages-85-100.pdf>

> A taky mam teda s corosyncem spojeny dojem - nevim nakolik podlozeny -
> ze je to obrovsky moloch.

Zdrojáky samotného Corosyncu mají se vším všudy ani ne 1 MB.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /