Fwd: Runlevel 3 zobrazi cernou obrazovku - problem s frambufferem?

Obongo Dokwub o.dokwub na gmail.com
Pondělí Únor 25 20:48:55 CET 2013

Tak pomohlo v BIOSu zakazani te intelovske grafiky. Navi jsxem pridal do
grubu parametry:
nouveau.modeset=0 vga=...(zadal jsem rozliseni, ktere mi nabizel vypis
hwinfo --framebuffer).

Nicmene: X window mi bezi na dvou monitorech (to je v poradku), ale pokud
se prepnu do konzole (ctrl+alt+f1), tak funguje pouze jeden monitor, druhy
zhasne.

Plus zakazani te grafiky v biosu se mi moc nelibi, i kdyz ji ted
nepouzivam, ale uvazuji do budoucna o tretim monitoru, ktery bude pripojen
prave na tuhle intel grafiku.

Je tedy nejak mozne nakonfigurovat, aby linux vyuzival obe graficke karty
soucasne? Pod win je na to ovladac, ale v linuxu bohuzel netusim jak na to
a moc informaci jsem na toto tema nenasel :(