Fwd: Runlevel 3 zobrazi cernou obrazovku - problem s frambufferem?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Únor 25 18:46:12 CET 2013

On Mon, 25 Feb 2013, obongo dokwub wrote:

> Pred instalaci NVidia driveru jsem botoval do runlevelu 3 - tzn do
> prikazove radky a vse fungovalo korektne. Az po instalaci NVidia

I pred instalaci ovsem muzete mit konzoli v textovem nebo grafickem
rezimu.

> driveru se deje to, co jsem popsal. Co je Optimus? Mam procesor Intel

google.cz -> optimus

> Core i5-2400 (Sandy Bridge) s integrovanym grafickym jadrem Intel GMA
> HD 2000. Muzete prosim upresnit, co zpusobi vypnuti KMS pro cely
> system?

Podle me vas framebuffer obsluhuje intel grafika a proto na monitorech nic
nevidite. Jak primet k funkci framebuffer nvidie s nvidia drivery netusim,
ale dost mozna to nejde. Co zpusobi vypnuti KMS na vasem PC nevim, obecne
to vypne Kernel Mode Setting, coz je novejsi technologie nastavovani
grafickych modu. Muze a nemusi to mit nasledne vliv i na to, jak funguje X
server. Nejjednodussi je to proste vyzkouset - pridejte docasne na radek s
jadrem "nomodeset" a uvidite sam.

> Diky.

Adam Pribyl