Notifikace v clusteru

Čtvrtek Únor 28 00:44:27 CET 2013

On Wed, 27 Feb 2013, David Hrbáč wrote:

> v corosyncu netřeba konfigurovat přes xml.

Řekl jsem snad něco jiného? ("musí být možné také konfigurovat v XML")

> Konfigurace je velice prostá, cluster (tomcat, httpd, ipv4 a ipv6):

Obávám se, že to není konfigurace Corosyncu (nižší vrstvy, která
zajišťuje takové věci jako distribuci zpráv na všechny uzly clusteru) ale
Pacemakeru (tedy vyšší vrstvy, která řeší spouštění a migraci služeb a
takové ty věci).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /