Notifikace v clusteru

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Únor 28 10:39:16 CET 2013

Pavel Kankovsky wrote:
: On Wed, 27 Feb 2013, David Hrbáč wrote:
:
: >v corosyncu netřeba konfigurovat přes xml.
:
: Řekl jsem snad něco jiného? ("musí být možné také konfigurovat v XML")
:
: >Konfigurace je velice prostá, cluster (tomcat, httpd, ipv4 a ipv6):
:
: Obávám se, že to není konfigurace Corosyncu (nižší vrstvy, která
: zajišťuje takové věci jako distribuci zpráv na všechny uzly
: clusteru) ale Pacemakeru (tedy vyšší vrstvy, která řeší spouštění a
: migraci služeb a takové ty věci).

	No a teda byl by nejaky priklad na tu nizsi vrstvu? Jakou
vyhodu mi to prinese proti tomu co mam ted, cili proti primemu
zasilani multicastovych packetu?

	Idealni by samozrejme bylo pokud bych ta data k rozposilani
do toho mohl davat v Perlu, a jejich zpracovani taktez.

-Y.

| New GPG 4096R/A45477D5 - see http://www.fi.muni.cz/~kas/pgp-rollover.txt |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox