Problem s fontom v KDE4 (Fedora 17)

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Úterý Leden 1 11:47:50 CET 2013

Dne úterý 01 Leden 2013 08:51:57 Martin Mokry napsal(a):
> Dobry. Mam mensi problem s pismom vo Fedore. Namiesto beznych cislic sa mi
> zobrazuje nieco taketo:
> http://www.flickr.com/photos/91740456@N03/8331858197/
>
> V druhom ucte je vsetko v poriadku. Mate niekto napad ako to odstranit ?
> Vdaka.
Assalám alajkum,
Vážený pane kolego doporučuji Vám učebnici "Základy moderní spisovné
arabštiny, dil I." a nalistovat stranu 30 kde najdete arabské čislice a tyto
se naučit :-) a nebo
méně pít alkoholické nápoje :-) a nebo
v nabídce kde4 najít systemová nastavení (System settings) zde zde kliknout (v
debianu) na ikonku "země/region a jazyk" potom vybrat záložku Číslice
(numbers) a nastavit Arabic (123456789) (only tedy ne! Arabic-indic a
podobně).
At Vám Bůh pomáhá a vede světem KDE4 a linuxu vůbec.

POST SCRIPTVM: Doufám, že se neurazíte, kvůli téhle trošku ironické nápovědě,
ale nemohl jsem si pomoci. Předem se omlouvám.
--
 Leonardo
------