Prijem zvuku po siti

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 3 14:20:37 CET 2013

Jan Pobrislo wrote:
: In article <mailman.260.1357205166.1117.linux na linux.cz>, Jan Kasprzak wrote:
: > 	Zdravim v novem roce!
: >
: > Kratce: odesla mi 25 let stara audiosoustava, a premyslim cim ji nahradit.
: > Co dnes umi prehravat zvuky z pulseaudia pres wifi?
:
: Osobne se mi na zvuk osvedcil ALIX [http://pcengines.ch/].
: Zasadni otazka je zda ma byt zvuk v obou mistnostech synchronni ci ne.
: Synchronizace neni zadna sranda, obzvlaste na wifi kde jsou caste vypadky,
: VOIP je na to taky pomerne citlive.

	Ne, synchronizace neni treba. Predpokladam ze zapnuta bude vzdy
jen jedna mistnost.

: Za nejrobustnejsi reseni povazuji nasdilet hudbu pres NFS a prehravat na
: danem zarizeni, rozhodne netahat zvuk vzduchem.
:
: Co se tyce kodeku ktere k tomu jsou urcene (gsm, a2dp, apod.) lze ocekavat
: zretelnou degradaci zvuku. Pro zvuk po siti jiz dlouho existoval esd
: (esound) ktery byl pozdeji preimplementovan v pulseaudiu, nicmene uspech
: jsem s tim prilis nemel.

	Proc bych nemohl posilat primo audio data? CD ma datovy tok
nejakych 160 KB/s, pokud bych streamoval treba FLAC, tak mene nez polovinu.
To by s dostatecne velkym bufferem melo stacit.

: Dalsi varianta co me napada je sehnat zesilovac s HDMI vstupem pro zvuk a
: jeden z malych armovych linuxu, prodavaji se ted bezne ve velikosti
: flashdisku.

	Jo, vsak to pisu v puvodnim dotazu - jak Pi, tak Overo maji i HDMI.
Akorat je problem s tim wifi. A je to krabice navic.

	Jeste mi tady kolega radil, ze bych mohl koupit stavebnici audio
zesilovace, a zamontovat nejaky Linux do stejne krabice se stejnym
napajenim.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox