Prijem zvuku po siti

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 3 14:38:41 CET 2013

Jan Pobrislo wrote:
: Jeste jeden napad:
: http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Living_Network_Alliance
: Dnesni "chytre televize" a podobne zarizeni to umi, jak pres wifi tak
: ethernet. Existuji OSS servery pro to ale obavam se ze to nepujde pouzit
: spolecne s mpd. Taky pokud vim to jeste neni prilis odladena technologie,
: aspon co se tyce softwaru.

	Ja mam DLNA v televizi (Sony Bravia), ale je to nahouby - kazdy
si pod DLNA predstavuje neco jineho, takze v podstate jedine co mi proti
teto televizi chodilo byl ps3mediaserver, ktery zase neumel prekodovavat
a casto ani pauzovat video, mel problem s formatem obrazu a rozsynchronizovaval
se mu zvuk.

	Navic jsem teda mel pocit ze DLNA je vec kdy server nabizi obsah
a klient si vybira co z toho prehraje. Nebo to jde i naopak, ze bych mel
jen DLNA zesilovac, ktery by proste prehral to co bych mu nejakym zpusobem
rekl?

	Kazdopadne nepotrebuju ten receiver pouzivat proti mpd, staci
aby byl videt jako pulseaudio sink.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox