Prijem zvuku po siti

Petr Pisar petr.pisar na atlas.cz
Pátek Leden 4 21:07:12 CET 2013

On 2013-01-03, Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
> [...]
>: On Thu, 3 Jan 2013, Petr Pisar wrote:
>:
>: >On 2013-01-03, Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
>: >>Co dnes umi prehravat zvuky z pulseaudia pres wifi?
>: >>
>: >Proč si lidé myslí, že pulseaudio je vhodné pro přenost zvuku po síti?
>
> 	Tak z vyse uvedene vety snad nijak neplyne, ze bych pozadoval,
> aby po siti sel primo protokol pulseaudia. Nebo se neumim vyjadrovat?
> Ja jen potrebuju, aby se mi to na strane serveru tvarilo jako PA sink.
> A jestli prislusny sitovy transport bude DNLA, AirPlay, ESD anebo to

Aha, je jsem to pochopil tak, ze na pocitaci s WiFi rozhranim mate
software, ktery posila PCM do pulseaudia, a ze hledate krabicku, na
ktere pobezi pulseaudio server, na ktery presmeruje software v pocitaci.

> 	Se sitovym transportem to ale nema pranic spolecneho.
> Zvlast pokud jde po duveryhodne domaci siti ze zdrojoveho pocitace
> na kterem sice jsou potencialne citliva data, ale na embedded
> PA server, na kterem krome toho PA samotneho nic dalsiho nebezi.

Ted jsem jeste vice zmateny. K cemu potrebujete na embeded zarizeni
(v mem podani krabicce) PA, kdyz z nej vedou primo draty do reproduktoru
a zaroven trdite, ze vam sitovy protokol je fuk?

-- Petr