Prijem zvuku po siti

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Leden 7 15:37:53 CET 2013

Petr Pisar wrote:
: On 2013-01-03, Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
: > Adam Pribyl wrote:
: >: On Thu, 3 Jan 2013, Petr Pisar wrote:
: >:
: >: >On 2013-01-03, Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
: >: >>Co dnes umi prehravat zvuky z pulseaudia pres wifi?
: >: >>
: >: >Proč si lidé myslí, že pulseaudio je vhodné pro přenost zvuku po síti?
: >
: > 	Tak z vyse uvedene vety snad nijak neplyne, ze bych pozadoval,
: > aby po siti sel primo protokol pulseaudia. Nebo se neumim vyjadrovat?
: > Ja jen potrebuju, aby se mi to na strane serveru tvarilo jako PA sink.
: > A jestli prislusny sitovy transport bude DNLA, AirPlay, ESD anebo to
: > PulseAudio, to je mi srdecne jedno.
: >
: Aha, je jsem to pochopil tak, ze na pocitaci s WiFi rozhranim mate
: software, ktery posila PCM do pulseaudia, a ze hledate krabicku, na
: ktere pobezi pulseaudio server, na ktery presmeruje software v pocitaci.

	Ne, to jak se z toho PA dostanou data po WiFi na druhou stranu
a tam do reproduktoru je mi jedno - muze to byt cokoliv. Dulezite je,
aby to aspon nejak ten prvni PA demon umel zpristupnit jako sink.

: > 	Se sitovym transportem to ale nema pranic spolecneho.
: > Zvlast pokud jde po duveryhodne domaci siti ze zdrojoveho pocitace
: > na kterem sice jsou potencialne citliva data, ale na embedded
: > PA server, na kterem krome toho PA samotneho nic dalsiho nebezi.
: >
: Ted jsem jeste vice zmateny. K cemu potrebujete na embeded zarizeni
: (v mem podani krabicce) PA, kdyz z nej vedou primo draty do reproduktoru
: a zaroven trdite, ze vam sitovy protokol je fuk?

	Sitovy protokol PA je jedna z moznosti. Vyse citovanym odstavcem
jen davam najevo, ze argumentem proti sitovemu protokolu PA v mem pripade
neni (ne)bezpecnost toho protokolu, protoze by byl provozovan nad
zabezpecenou siti, a ten demon na strane "u reproduktoru" by i tak bezel
v nejakem embedded zarizeni bez lokalnich dat, na kterem neni co dalsiho
pokazit.  Ale klidne ten transportni protokol muze byt DLNA nebo neco jineho.
Jen si myslim, ze kdyz uz bych tu cast mezi prijmem zvukovych dat z WiFi
a analogovym zesilovacem realizoval nejakym Raspberry Pi, asi by to mohlo
skoncit i u toho PulseAudia.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox