Vydrz baterie v suspendu v Dell Latitude

Tomas Macek macek na fortech.cz
Středa Leden 16 10:32:35 CET 2013

Zdravím,

> mam novy notebook Dell Latitude E6530, 64bit s SSD diskem a 32bitove Ubuntu
> (mnou reinstalovane, nikoli od Dellu).
>
> Funguje dobre. Tedy az na to, ze nerozezna touchpad, povazuje ho za PS/2
> mouse a tak nefunguje multitouch, ani scrollovani po strane. Dost me to stve,
> nevi nekdo reseni? Pred 3 roky jsem koupil Dell Vostro V13 a melo stejny
> problem. Po asi roce prislo jadro, ktere to zaclo podporovat. Zrejme to zde
> bude podobne... A ano, Ubuntu, se kterym ten notebook prisel od prodejce
> scrollovat umelo. :-T

Chvíli jsem zkoušel něco najít, protože jsem kdysi před lety na úplně
jiném notebooku bojoval taky a vyhrál a zajímalo mě, co se s tím děje
dneska když je kupa nových fíčur. Vypadá
to ale, že s tímhle problémem bojujou všichni. Nepomůže třeba tohle?
(aspoň trošku)
http://somanov.wordpress.com/2010/02/14/two-finger-scrolling-for-ubuntu-9-10-on-dell-latitude-e6400/

> Chtel bych se ale zeptat hlavne na neco jineho. Je v tom 60Wh baterka a
> prekvapilo me, ze po zavreni vika (suspend to RAM, kontrolka dyma) i dobre
> nabita baterka do asi 30-40 hodin chcipne. Je to normalni doba? Nemela by byt
> delsi? Pokud ne, vystrel do tmy: Existuje nejaka moznost jak snizit spotrebu
> v suspendu?
>
> Muze se to zlepsit, az baterka bude mit za sebou vice nabijecich cyklu nez
> soucasnych asi 10-15?

Dost pochybuju že rozdíl bude přes 10%. Ale jestli těch 30-40 h je
normálních to nevím.