distribuce pro notebook se dvěma grafikami (VGA+DisplayPort) - Nvidia + Intel

Tomáš Janoušek pytt_l na nomi.cz
Pátek Leden 18 10:56:30 CET 2013

Ahoj Tome,

On Fri, Jan 18, 2013 at 12:25:42AM +0100, Tomas Vondra wrote:
> máte někdo notebook se dvěma grafikami a používáte na něm oba výstupy?
> [...]

skoro vše podstatné už napsal Josef, tak jen ve zkratce:

Mám T420 s podobnými parametry jako ty, běhám Debian (distribuční kernel
nepoužívám, desktop environment taky ne), tři monitory používám denně zhruba
od dubna 2012 a nepamatuju si, že by se mi za tu dobu zhroutil systém právě
kvůli tomu.

Aby to fungovalo hladce, je třeba se o tu mrchu nvidii pečlivě starat: když ji
nepotřebuju, rmmod a přes bbswitch vypnout šťávu; nikdy nesuspendovat s
aktivní nvidií. Tohle vše se mi děje samo, když to pozná, že jsem
připojil/odpojil monitor v práci, takže to neruší.

Rozhodně nemá (zatím) smysl se to pokoušet zprovoznit v jednom X serveru anebo
s nouveau, zejména kvůli hotplugu a spotřebě. Stejně tak si myslím, že nestačí
mít jenom nvidii, protože ten notebook tuším nemá hardwarový mux -- VGA port
je prostě připojený k intelu a nic s tím neuděláš.

Jak se to nastavuje, už pár lidí popsalo v nějakých howto, a kdyby něco, ptej
se.

S pozdravem,
--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/