distribuce pro notebook se dvěma grafikami (VGA+DisplayPort) - Nvidia + Intel

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Leden 18 10:24:49 CET 2013

Distribuce není, protože to oficiálně není podporované.

Hledejte hybrid graphics, bubleblee (to asi nepoužijete, ale je dobré si
o tom přečíst).

Mám také dvě grafiky a vzdal jsem to, protože tam bylo více omezení než
přínosů (hlavně není čas to ladit) a nebylo to moc stabilní (používám
debian, takže co mi spadne jednou za půl čtvrt roku není moc stabilní
:-) a používám pouze Nvidia.

Ve zkratce. Potřebujete nahodit 2 X-servery.
Pokud chcete, aby se dalo mezi nimi přepínat, musíte opatchovat intel
ovladač (autorem je člen této konference, bohužel na jména jsem také
nepoužitelný).

Pro bližší info se můžete inspirovat zde

http://judsonsnotes.com/notes/index.php?option=com_content&view=article&id=673:triple-head-monitors-on-thinkpad-t520&catid=37:tech-notes&Itemid=59

Mimochodem, v Debianu mi to nějak umisťovalo Nvidia drivery tak, že mi
nekolidovaly s intel ovladači (díky za to).
ced