Fedora 18

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Leden 19 18:53:48 CET 2013

Dobrý den

mám nově nainstalovanou Fedoru a chtěl bych se zeptat na pár drobností,
které mi zatím znemožňují používání. Můžete mi někdo znalý potvrdit nebo
vyvrátit, zda níže vypsané problémy jsou zatím neřešitelné?

1. Přepínání klávesnice není možné nastavit na shift-shift
(neboli stisknutí Obou shiftů najednou)

2. Nefunguje možnost "uchopit/posunovat/měnit velikost" okna tlačítkem
myši spolu se stisknutým Alt kdekoliv na ploše okna. Nyní se mi to daří
pouze na horní liště, resp. okrajích okna (tak jako se to chová ve
Windows a připadalo mi to vždy jako velké ochuzení)

3. Nepodařilo se mi vypnout "Raise on click" (už i ve Fedoře 17). Nelze
tedy chytit okno a posunovat ho, zatímco zůstane po okny, pod kterými
bylo do té doby.

Pokud byste někdo znal řešení, hodně by mě to potěšilo.

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>