Fedora 18

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Leden 19 20:34:50 CET 2013

Pavel Lisy píše v So 19. 01. 2013 v 18:53 +0100:
> [...]
> vyvrátit, zda níže vypsané problémy jsou zatím neřešitelné?
>
> 1. Přepínání klávesnice není možné nastavit na shift-shift
> (neboli stisknutí Obou shiftů najednou)
>
> 2. Nefunguje možnost "uchopit/posunovat/měnit velikost" okna tlačítkem
> myši spolu se stisknutým Alt kdekoliv na ploše okna. Nyní se mi to daří
> pouze na horní liště, resp. okrajích okna (tak jako se to chová ve
> Windows a připadalo mi to vždy jako velké ochuzení)
>
> 3. Nepodařilo se mi vypnout "Raise on click" (už i ve Fedoře 17). Nelze
> tedy chytit okno a posunovat ho, zatímco zůstane po okny, pod kterými

Tak alespoň pro Fedoru 17 jsem našel jeden (po opravě uvozovek) funkční návod:
snad to zabere i pro F18

Fedora 17:
dconf write /org/gnome/desktop/wm/preferences/focus-mode '"sloppy"'
dconf write /org/gnome/desktop/wm/preferences/raise-on-click false

Fedora 16 (toto není ověřeno):
gconftool-2 --type string --set /apps/metacity/general/focus_mode mouse
gconftool-2 --type boolean --set /apps/metacity/general/raise_on_click false

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>