Fedora 18: rozdeleni disku

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Leden 22 11:40:33 CET 2013

Miroslav Pragl píše v Út 22. 01. 2013 v 10:22 +0100:
> Ahoj,
> omlouvam se , ze asi vypadam jako debil, ale vite nekdo jak v uzasnem
> instalatoru Fedory 18 rozdelit disk "postaru", tzn. vybrat si _konkretni
> misto na disku kde chci vytvaret_, velikost, filesystem, mountpoint atd?
> Nejak nemuzu prijit na to, jak vybrat to misto kde se oddil ma vytvorit

Jdeme stejnou cestou ;-)

Já to dělal na notebooku s jinými systémy, tak jsem se celkem bál
tlačítka pokračovat, ale nakonec to nic nesmazalo.

Celkem mě překvapilo, že na toto téma je již aktuální dokumentace, čili
doporučuji
http://docs.fedoraproject.org/en-US/Fedora/18/html/Installation_Guide/index.html

9.10. Storage and partitioning

... check the box labeled Let me customize the partitioning of the disks
if you want to create and edit the partitions yourself, then click
Continue to reach the Manual Partitioning section (refer to Section
9.13, “Creating a Custom Partition Layout”)

Hodně štěstí

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>